lundi 4 novembre 2013

Satamassa

Taalla on ilmat alkanut viilenemaan vaikka kesa pitaisi olla ihan ovella. Olen ollut auttelemassa kamppistani muutamaan otteeseen meidan laheisessa satamassa, jossa han on toissa. Ja samalla olen kovasti yrittanyt ruskettaa saariani minishortseissani...

 Tama olisi taas toinen tallainen "Voitteko uskoa"-juttu, mutta olen siis ollut puunaamassa veneita! En kylla meinaa itsekaan uskoa miten olen paatynyt tallaiseen hommaan, mutta niin vain olen kykkinyt siella menemaan. Ilmeisesti Australialla on minuun tallainen vaikutus.

Olen pessyt, kiillottanut, hionut ja vahannut pari hienompaakin tapausta ja on ollut oikeastaan aika hauskaa. Hyvassa seurassa voi valilla rupatella, nauttia auringosta ja sitten taas hio selka vankaralla. Tykkaan kovasti tyoskennella meren laheisyydessa, mutta sanottakoon, etta se sisapiian tyo ja drinkkien kaatelu kylla kavisi mulle tosi paljon paremmin...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire